10.3.16

Concurs The Fonix 2016

Com cada any ens continuem presentant a concursos d'excel·lència. En aquest cas, el concurs d'anglès The Fonix 2016. Avui volem compartir amb vosaltres l'experiència de la nostra participant més jove, Yasmin Moras de 1r d'ESO.
Moltes gràcies a tots els participants!


THE FONIX 2016

Cada any, alguns alumnes de l’escola des de 1r d’ESO fins a 1r de Batxillerat es presenten a un concurs d'anglès anomenat THE FONIX. Aquest consisteix en fer un examen d’anglès on et pregunten sobre un tema en concret, aquest any el tema principal ha estat els invents. Molts alumnes d’escoles de Barcelona es van presentar el passat dissabte dia 27 al concurs. Si passes aquest test, has d’anar a la fase absoluta on concurses amb tots els guanyadors de cada comarca de Catalunya.

Quan em van proposar participar en el FONIX no n’estava del tot segura, però després vaig canviar d'opinió i vaig pensar en què si jo havia estat l'escollida de 1r d'ESO, ho podria fer bé. Em va fer molta il·lusió participar-hi.

Una vegada a INEFC (lloc on s va dur a terme el concurs), estava molt nerviosa, era la primera vegada que feia aquest examen. Hi havia un munt de gent i acompanyants. Ens vam trobar tots els participants, la Miranda Buil de 2n; la Marta Ruiz-Galán de 3r; el Jose Blánquez de 4t i la Clara Fons de 1r de Batxillerat. Gràcies a tots vaig aconseguir no perdre els nervis.

Una vegada a l’aula vaig veure un document amb les normes i les vaig llegir. Més tard vaig començar l'examen i en veure'l em van passar tots el nervis. No semblava gaire difícil però tampoc dic que hagués estat fàcil. A mi em va anar bé i crec que només el fet d'estar allà ja és una sort.

Yasmin Moras 1r ESO A




No hay comentarios:

Publicar un comentario