Ha estat una estona molt divertida.
Benvinguts al blog del Col·legi Padre Damián sobre l'Escola Multilingüe
Mostrando entradas con la etiqueta P5. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta P5. Mostrar todas las entradas
2.2.17
Science amb els més petits!
Els nens i nenes de P5 han tancat un núvol en un pot! Les teachers hem bullit aigua,i , seguint els passos donats pel llibre Amco, hem aconseguit crear un núvol!!! Una manera de tancar un tema en el que, entre d'altres coses, hem après vocabulari sobre el temps que fa.
Ha estat una estona molt divertida.
Ha estat una estona molt divertida.
7.3.16
P4 i P5 van al teatre...in English!
Divendres els alumnes de P5 i de P4 van escoltar i van veurei vist unes obres molt divertides en anglès.
Les cançons i els personatges han sigut treballades per les teachers previament així ells ja coneixien una mica el context de les obres.
A P4 ha sigut:
THE FARM
On han conegut al granger Macdonald i als seus animals. La vaca, l'ovella, el porc, l'ànec i la gallina. Així han pogut sentir histories, cançons i rimes en anglès.
Aquí teniu l'enllaç per poder veure les activitats:
http://www.ipaproductions.com/activities/farm/ipa-activities-farm.pdf
A P5 va ser:
The Sea
Tothom va pujar al *Jolly Roger! El capità Bill i el pirata Pete estan buscant el tresor. Acompanyem-los en aquesta aventura on es trobaran amb peixos, tortugues, un pop i un estel de mar. Però atenció, potser hi ha un tauró seguint-vos!
Aquí teniu l'enllaç amb les activitats:
http://www.ipaproductions.com/es/actividades_clase/sea-actividades.html
Mireu que bé s'ho van passar:
11.3.15
Els nens de P5 van al teatre: THE JUNGLE
Els nens i nenes de P5 han pogut gaudir d'una obra de teatre en anglès. Van estar treballant el vocabulari amb les seves teachers i van gaudir molt amb les cançons i contes explicats.
Aquí teniu un video!
https://www.youtube.com/watch?v=I2c_MK29_OM&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=I2c_MK29_OM&feature=youtu.be
9.4.13
Activitat germanor THE GRUFFALO P5-3ESO
Aquí teniu les fotos de l'activitat de germanor que vam fer el dia 21 de març entre P5 i 3 ESO.
Els alumnes de 3r van representar a les classes de P5 una obra de teatre basada en el popular conte en anglès "The Gruffalo", que prèviament havien llegit els alumnes de P5.
Com a sorpresa, els alumnes de P5 van regalar als de 3r d'ESO una "thank you card".
Tots s'ho van passar molt bé i ben segur que l'any que ve repetim!
Els alumnes de 3r van representar a les classes de P5 una obra de teatre basada en el popular conte en anglès "The Gruffalo", que prèviament havien llegit els alumnes de P5.
Com a sorpresa, els alumnes de P5 van regalar als de 3r d'ESO una "thank you card".
Tots s'ho van passar molt bé i ben segur que l'any que ve repetim!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)











