Mostrando entradas con la etiqueta setmana ciència. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta setmana ciència. Mostrar todas las entradas

17.11.17

Cooking our snack

Durant la setmana de la ciència, els nens i nenes d'infantil es converteixen en cuiners! A P3 han berenat pa amb crema de cacau i han dibuixat una happy face amb lacasitos!!!
mmmmm BONISSIM!




A P4, ens hem preparat un sandwich de crema de cacau i hem afegit uns núvols per fer el berenar més dolç.... Sweet, sweet!

   

A P5 han fet més feina: shake shake shake! Així és com han muntat la nata que s'han mtenjat després amb galetes... yummy...