Mostrando entradas con la etiqueta infantil. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta infantil. Mostrar todas las entradas

17.11.17

Cooking our snack

Durant la setmana de la ciència, els nens i nenes d'infantil es converteixen en cuiners! A P3 han berenat pa amb crema de cacau i han dibuixat una happy face amb lacasitos!!!
mmmmm BONISSIM!




A P4, ens hem preparat un sandwich de crema de cacau i hem afegit uns núvols per fer el berenar més dolç.... Sweet, sweet!

   

A P5 han fet més feina: shake shake shake! Així és com han muntat la nata que s'han mtenjat després amb galetes... yummy...
   

14.3.17

Salty or sweet

Aquesta setmana els nens i nenes de P3 han descobert dos sabors in English: SALTY and SWEET.
Les teachers han preparat crispetes dolces i salades seguint les instruccions de l'apartat Let's Cook del llibre.
Els nens i nenes, com podreu comprovar, s'ho han passat bomba!

Click to play this Smilebox slideshow


2.12.16

P4 - COOKING!

Els nens i nenes de P4, es van preparar un berenar ben bo.
Pa de motlle, crema de cacau i núvols... Nyam... per llepar-se els dits! :)

  
                                 Click to play this Smilebox slideshow


21.11.16

Science and Cooking in P5

Els nens i nenes de P5 han fet uns experiments molt especials durant la setmana de la ciència.
Per una banda, han muntat nata (cream) amb nata líquida, un pot i unes bales (marbles) i després han berenat tots unes galetes amb nata! Bonissimes!
Per l'altra, van fer un súper experiment anomenat : Coloured Leaves en el que van pintar uns filtres de cafè fent servir el pigment de les fulles dels pati.
En tots dos experiments, els nens han mostrat molt interès i moltes ganes. Imagineu-vos si han posat ganes que, amb el que costa muntar la nata amb el "1,2,3" ells ho han fet tot dient: shake shake shake amb les seves manetes!
Aqui teniu les fotos!!!


                             Click to play this Smilebox slideshow

16.11.16

Storytelling a l'hora de tales

Els nens i nenes de P3 ja gaudeixen dels contes in English! Cada setmana tenen una hora de tales en la que les teachers expliquen un conte. Pels papis curiosos, us direm que han començat per "The very hungry caterpillar" de l'Eric Carle ... La història d'un cuc que menja moooooolts aliments per, finalment.... No us expliquem el final! jejeje


Aqui teniu el link per si voleu veure al mismisimo Eric Carle explicant el seu conte! :)


I aqui teniu als nens gaudint d'aquesta estona tan relaxada!

9.4.13

Activitat germanor THE GRUFFALO P5-3ESO

Aquí teniu les fotos de l'activitat de germanor que vam fer el dia 21 de març entre P5 i 3 ESO.
Els alumnes de 3r van representar a les classes de P5 una obra de teatre basada en el popular conte en anglès "The Gruffalo", que prèviament havien llegit els alumnes de P5.
Com a sorpresa, els alumnes de P5 van regalar als de 3r d'ESO una "thank you card".
Tots s'ho van passar molt bé i ben segur que l'any que ve repetim!












4.11.12

HAPPY HALLOWEEN!!

Ghost, witch, jack-o'-lantern (pumpkin)...Halloween ja ha arribat i els nens i nenes de P4 i P5 hem gaudit d'ell al llarg d'aquesta setmana, Mireu les nostres creacions!!

Ghost, witch and pumpkin


P4A- Tigers

Ghost, witch and pumpkin


P5A- Giraffes

19.10.12

Novetats curs 12-13

I comença un nou curs carregat de novetats!

El Projecte Escola Multilingüe es consolida i continua fent esforços per a innovar, oferint moltes hores lectives d'anglès i moltes hores en anglès. Però com sabeu, no només això, també certificacions externes, viatges i programes de conversa.

No us perdeu les noves assignatures impartides en anglès a l'apartat AICLE:
A Educació Infantil, tots els alumnes cursaran 3 hores d'anglès AMCO, més una de psicomotricitat i una altra de contes en anglès. En total, 5 hores setmanals quan el currrículum no en contempla cap. 
A primària, la plàstica (arts and crafts) també es cursarà en anglès a 5è i s'afegeix una extraescolar de "theatre".
A secundària s'estrena la ciutadania (citizenship) i a batxillerat continguts en anglès d'economia I i Història del món contemporani.

També podeu conèixer les noves auxiliars de conversa de l'escola: Hannah, Emily i Sarah, que han redactat una presentació per a tots vosaltres.

Que tingueu un molt bon curs!