Mostrando entradas con la etiqueta interès general. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta interès general. Mostrar todas las entradas

19.10.15

Welcome back! Nou curs, noves il·lusions

Aquest curs tornem a l'escola incorporant noves iniciatives al projecte multilingüe. Una de les més importants és que 50 alumnes d'entre 3r d'ESO i 1r de Batxillerat han començat a cursar el Batxillerat Dual.

El programa es cursa a l'escola a través de l'organització Academica. Els nostres alumnes treballen de manera virtual amb un tutor nordamericà que guia els seus estudis. Depenent de la opció escollida, es cursen les 6 matèries necessàries en 2, 3 o 4 cursos. La finalitat del programa és preparar els estudiants per adquirir els millors nivells de competència. A més, l'ús de l'anglès els assegura un nivell avançat d'anglès en enllestir els estudis.

Estem molt contents amb la rebuda per part de famílies i alumnes d'aquesta iniciativa. Més endavant compartirem la opinió d'alguns dels alumnes participants.

Si voleu més informació, cliqueu aquí.

6.11.13

What is the Earth made of? - 1st ESO

Aquest curs 2013-2014 comptem amb més assignatures en anglès a ESO!
Sumem a la llista d'assignatures AICLE les ciències socials (geography and history) de 1r d'ESO i la informàtica (Information and communication technologies) de 4t d'ESO.

Aquí podeu veure el resultat d'un dels projectes sobre l'estructura interna de la terra portada a terme pels alumnes de 1r d'ESO. Esperem que us agradi!



9.4.13

Activitat germanor THE GRUFFALO P5-3ESO

Aquí teniu les fotos de l'activitat de germanor que vam fer el dia 21 de març entre P5 i 3 ESO.
Els alumnes de 3r van representar a les classes de P5 una obra de teatre basada en el popular conte en anglès "The Gruffalo", que prèviament havien llegit els alumnes de P5.
Com a sorpresa, els alumnes de P5 van regalar als de 3r d'ESO una "thank you card".
Tots s'ho van passar molt bé i ben segur que l'any que ve repetim!












18.3.13

Exposicions orals d'ampliació

Avui us deixem els enllaços a tres videos gravats a classe (disculpeu la qualitat del so).
A ESO i Batxillerat una de les activitats d'ampliació (per millorar la nota) que s'oferta des del seminari d'anglès és realitzar una exposició oral voluntària. Estem molt contents amb la motivació i esforços que els nostres alumnes demostren amb aquestes activitats, i us en deixem una mostra.

Són les nostres alumnes Maria Vega, Eli Vilar, Inés Gesa, Paula Leeson, Emi Canaro i María Giménez de 2n de Batxillerat, i ens presenten "Laughter therapy" teràpia de rialles; "Positive thinking" pensament positiu i "fashion industries" les empreses de la moda. Moltes gràcies a totes!

I continuem esforçant-nos per arribar a l'excel·lència!



7.3.13

New conversation assistants!

Avui us volem presentar els nostres nous auxiliars de conversa a ESO i Batxillerat. Són Jonathan, Danny i Megan. Són estudiants universitaris que fan una estada entre nosaltres per millorar el seu espanyol i a més, venen 25 hores setmanals a l'escola per ajudar els alumnes a millorar el seu speaking en anglès.

Tot i que porten molt poc per aquí, se senten com a casa i agraeixen la rebuda. "Ens va emocionar la benvinguda tan efusiva per part dels alumnes... Estem impressionats amb el nivell d'anglès de molts d'ells i esperem ajudar-los a millorar el seu coneixement..."
Si voleu llegir tot el que ens expliquen, entreu a l'apartat "PAC" d'aquest bloc.
Aprofitem des d'aquí per agrair a les famílies que han acollit aquests assistants i els anteriors, segur que l'experiència val la pena! Si us voleu animar a acollir auxiliars de conversa més endavant, no dubteu en contactar amb Carmen Santiago, csantiago@padredamiansscc.net.

3.3.13

Fonix 2013


Ahir dissabte 2 de març, 7 dels nostres alumnes escollits pel seu bon nivell d'anglès van participar a la fase territorial del concurs The Fonix 2013.

Es tractava d'un alumne de cada curs entre 5è d'EP i 1r de Batxillerat. Acompanyats pels pares i una professora de l'escola, van realitzar les proves d'anglès per aconseguir passar a la següent fase. D'entre totes les escoles participants, només 8 alumnes de cada nivell passaran a la fase final. Els guanyadors opten a premis com cursos d'anglès a l'estranger i summer camps.

El concurs interescolar català compta ja amb 6 anys d'història i cada any des de l'escola Padre Damian ens hem presentat, i hem comptat ja amb dos guanyadors.

Trobareu més informació a l'apartat "Concurs The Fonix" d'aquest bloc o a la web del concurs: The Fonix 2013. 

2.3.13

Do you speak English?

Avui compartim amb vosaltres el reportatge "Do you speak English?" emès a l'espai 30 minuts de TV3.
L'anàlisi que el reportatge fa de perquè ens costa aprendre aquesta llengua estrangera ens ajuda a identificar què podem fer per millorar.
En aquest sentit, des de l'escola, continuem apostant per l'Escola Multilingüe, i valorem molt positivament l'èxit dels programes AMCO i AICLE (aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres).


9.12.12

ADVENT in English

També celebrem les campanyes en anglès! Aquest curs els encarregats d'ambientar la campanya d'Advent a Reina Elisenda han sigut els alumnes de 3r d'ESO. Han realitzat la decoració i les megafonies en català, castellà i anglès. Així han pogut recordar als companys que és temps de reflexió i que ens hem de preparar per a l'arribada del nen Jesús. Ara més que mai, IT'S TIME TO CHANGE! YOU CAN CHANGE!








19.10.12

Novetats curs 12-13

I comença un nou curs carregat de novetats!

El Projecte Escola Multilingüe es consolida i continua fent esforços per a innovar, oferint moltes hores lectives d'anglès i moltes hores en anglès. Però com sabeu, no només això, també certificacions externes, viatges i programes de conversa.

No us perdeu les noves assignatures impartides en anglès a l'apartat AICLE:
A Educació Infantil, tots els alumnes cursaran 3 hores d'anglès AMCO, més una de psicomotricitat i una altra de contes en anglès. En total, 5 hores setmanals quan el currrículum no en contempla cap. 
A primària, la plàstica (arts and crafts) també es cursarà en anglès a 5è i s'afegeix una extraescolar de "theatre".
A secundària s'estrena la ciutadania (citizenship) i a batxillerat continguts en anglès d'economia I i Història del món contemporani.

També podeu conèixer les noves auxiliars de conversa de l'escola: Hannah, Emily i Sarah, que han redactat una presentació per a tots vosaltres.

Que tingueu un molt bon curs!

6.2.12

Què ens passa amb l'anglès?

En aquest enllaç trobareu un reportatge sobre el coneixement de l’anglès del programa Valor Afegit del Canal33. És molt interessant, i algunes idees coincideixen amb les línies d'actuació de la nostra escola com a Escola Multilingüe.

"Què ens passa amb l’anglès? Ja fa molts anys que se sap que l’anglès fa falta per a tot: per trobar feina, per viatjar, per comunicar-se amb gent d’altres països… Tot i que s’han fet molts esforços, continuem a la cua en el rànquing europeu en domini de l’anglès. Què ens passa? És massa diferent dels nostres idiomes? Tenim algun avantatge pel fet de ser bilingües? Però, sobretot, què podem fer per acabar aprovant d’una vegada aquesta assignatura pendent?"