Mostrando entradas con la etiqueta curs 16-17. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta curs 16-17. Mostrar todas las entradas

21.3.17

Pancakes a P4




Els nens i nenes de P4 han fet un berenar mooooolt "american". Han decorat PANCAKES!!! Cada nen ha triat els ingredients amb els que volia decorar la seva i.... a gaudir!!!
Mireu, mireu...


Click to play this Smilebox slideshow

2.2.17

Science amb els més petits!

Els nens i nenes de P5 han tancat un núvol en un pot! Les teachers hem bullit aigua,i , seguint els passos donats pel llibre Amco, hem aconseguit crear un núvol!!! Una manera de tancar un tema en el que, entre d'altres coses, hem après vocabulari sobre el temps que fa.
Ha estat una estona molt divertida.



29.1.17

Blowing Balloons

Aquesta setmana els nens i nenes de P5 han fet una activitat molt xula a psicomotricitat! Les teachers hem portat globus per treballar amb els nens la respiració.
Per alguns, ha estat la primera vegada que inflaven un globus! Molts ho han aconseguit, i d'altres, caldrà seguir practicant... jejeje Però amb esforç, tots acabarem inflant els globus tant com volguem!
:)
Aqui teniu les fotos!

Click to play this Smilebox slideshow


20.1.17

Pollock

Els nens i nenes de segon de Primària hem conegut la vida de l’artista Pollock i algunes de les seves obres d’art. Com ens ha agradat molt la seva manera de pintar i expressar-se davant el llenç nosaltres també hem volgut experimentar la sensació. Hem realitzat dues activitats: en la primera, hem agafat el retolador amb diferents parts del cos i hem pintat a les cartolines, i a la segona, amb diferents trossos de llana han hagut de fer la seva creació abstracte. Després com autèntics artistes han observat l’obra amb perspectiva i han posat un títol.

16.1.17

Picasso a primer!




Els nens i nenes de primer de primària, estan descobrint un artista molt important: Pablo Picasso.
Després de parlar amb les teachers sobre la seva vida i la seva obra, s'han convertit en ell i han fet un retrat del seu company. Uns fent de models, els altres d'artistes... Una sessió molt divertida i sobretot creativa!


2.12.16

P4 - COOKING!

Els nens i nenes de P4, es van preparar un berenar ben bo.
Pa de motlle, crema de cacau i núvols... Nyam... per llepar-se els dits! :)

  
                                 Click to play this Smilebox slideshow